Cautare

duminică, 10 februarie 2013

IORDART EVENIMENTE


     Organizandu-mi propria nunta, mi-am dat seama ca mi-am creat asteptari prea mari pentru ceea ce aveam sa gasesc pe piata - totul e greu de gasit, uneori chiar imposibil, iar atunci cand mai si gasesc cate ceva, preturile sunt peste bugetul alocat. Solutia cea mai simpla mi s-a parut aceea de a-mi realiza singura toate cele necesare pentru a transforma nunta in acea nunta la care am visat. Insa idei diverse imi veneau fara incetare si nu ma puteam hotari..asa ca m-am gandit sa le pun in aplicare pe toate. Cateva dintre modelele de invitatii de nunta si botez, de pahare pentru miri le puteti gasi pe pagina de Facebook pe care am creat-o si am denumit-o: Iordart (click pe nume). Iata cateva dintre modele de invitatii de nunta:






                 
               Pentru alte modele, intrati pe pagina Iordart (click pe nume).

               Voi reveni cu mai multe informatii!

                                                                        Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va asteptam cu drag comentariile!